Kinderopvang

Buitenschoolse opvang
Vanaf 6 juli 2015 verzorgt Oh Gut Oh Grut buitenschoolse opvang in het MFC gebouw. Wilt u informatie, dan kunt u contact opnemen met Thuishuis Oh Gut Hh Grut, 06-83550815. De kinderen blijven in het MFC, in de ruimte die Oh Gut Oh Grut deelt met de peuterspeelzaal. De peuterspeelzaal verblijft daar ‘s morgens en Oh Gut Oh Grut ’s middags. Op margedagen is Oh Gut Oh Grut in de ruimte van de buitenschoolse opvang, naast de andere ruimte. Oh Gut Oh Grut biedt hele flexibele opvang, u kunt dagen wisselen, extra opvang krijgen, mits het in overleg is met Oh Gut Oh Grut.

Verantwoordelijkheid
Ieder kind dat ingeschreven staat bij Thuishuis Oh gut oh grut valt onder de verzekeringsvoorwaarden en de algemene voorwaarden. De leerkrachten dragen wettelijk geen verantwoordelijkheid voor het overblijven van uw kind(eren). Bij algemene vragen en/of opmerkingen kunt u terecht bij de directie van de school of bij Thuishuis Oh gut oh grut.

Wilt u meer informatie kunt u ons altijd bellen of mailen:

Kindercentrum Poko Loko
Kindercentrum Poko Loko heeft een locatie in Zuidbroek. Wilt u buitenschoolse opvang voor uw zoon/dochter, dan moet u rechtstreeks contact opnemen met Poko Loko. U kunt daar terecht voor alle informatie, kostenberekeningen en uiteraard de aanmelding. Het staat u vrij de kinderopvang elders te regelen. Kindercentrum Poko Loko is op de volgende manieren te bereiken: